Pn - Pt 9:00 - 17:00
81 532 21 21

Co zrobić, aby w Święta nie zaprzepaścić efektów diety?

Co zrobić, aby w  Święta nie zaprzepaścić efektów diety?

Krótka ściągawka :

-w przygotowaniu tradycyjnych potraw Wigilijnych, smażenie zastąp duszeniem lub pieczeniem. Zrezygnuj z kalorycznych panierek (ryba świetnie smakuje również grillowana lub pieczona w ziołach saute)

-przy wypieku ciast zastąp biały cukier miodem, naturalnym słodzikiem ksylitolem(cukrem brzozowym) lub stewią.

-dania przygotowane w sposób „dietetyczny” zjadaj w pierwszej kolejności, pozwoli to na zmniejszenie łaknienia na potrawy bardziej kaloryczne

-stara zasada „wszystkiego po trochu” sprawdzi się i przy świątecznym stole. To, czy i ile przytyjesz zależy przede wszystkim nie od rodzaju dania, ale od jego spożytej ilości.

– W dzień Wigilii starajmy się nie zapominać o regularnym spożywaniu posiłków – warto zjeść śniadanie, drugie śniadanie i obiad (ewentualnie podwieczorek zamiast obiadu). Dzięki temu podczas kolacji nie będziemy głodni i nie będziemy „jeść oczami”. Nie przejadaj się!

-Czy kolor zastawy świątecznej ma wpływ na to ile zjemy? Owszem! Naukowcy twierdzą, że kolor niebieski hamuje apetyt. Więc może warto zmienić wystrój stołu w te Święta J Zawsze jest to dobry pretekst na kupno nowego kompletu talerzyJ

 

 

Sprawdź nas!

Zapisz się na Freshsletter!
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Instagram
Instagram
Zamów dietę
Zamów dietę testową
Dieta testowa
Skonfiguruj dietę
Koszyk Usunięto element Cofnij
  • No products in the cart.